Перша українська LMS, яка дозволяє створити власний мобільний застосунок для учнів, співробітників або клієнтів.
Не всі популярні LMS можуть похвалитись тим, що мають у своєму арсеналі застосунок для смартфонів. Саме тому їх цікаво оглядати і порівнювати з LMS без них.
LMS SkillzRun має застосунок у своїх тарифах. Навчання в телефоні – гарне рішення, про яке говорять вже кілька років поспіль всі, хто дотичний до освіти. Але часто вони забувають про необхідність не просто навчати онлайн, а ще й заробляти на цьому. Чи здатна LMS SkillzRun задовольнити не лише корпоративних L&D-спеціалістів, а й засновників онлайн-шкіл, які прагнуть монетизувати свою експертність – розбираємось в цьому огляді.
SkillzRun – українська LMS, яка дозволяє створювати мобільні застосунки для навчання персоналу, клієнтів чи учнів. Має рішення для корпоративного та освітнього сектора. На сайті також заявлено, що вона придатна для використання в галузях мов, загальної освіти, IT та дизайну, ритейлу, HoReCa, краси та здоров’я, рекрутингу і виробництва. Ця LMS розрахована на власників онлайн-шкіл, HR-менеджерів, експертів, продюсерів, методологів та авторів державних/громадських проєктів.
Серед можливостей платформи заявлені такі:
SkillzRun спеціалізується на рішеннях для двох категорій:
Категорія користувачів з корпоративного сектора може використати цю LMS для онбордингу нових спеціалістів, навчання партнерів, навчання та тестування співробітників.
Спеціалісти з освітнього сектора знайдуть в цій LMS інструменти та засоби для організації та проведення навчання, оцінки й аналізу отриманих знань.
Основна перевага – мобільний застосунок, як головний майданчик для навчання, який можна повноцінно заповнювати та налаштовувати у бекофісі. Цікаве рішення, яке явно походить з освітньої сфери – гнучка архітектура. Це розділення курсів на рівні – підхід, який підтримує задум гейміфікації. Гейміфікація теж серед переваг SkillzRun. Вона має три варіанти і зрозуміло описане призначення та інструментарій для користувача. Також бекофіс цієї LMS має інтерфейс, доступний чотирма мовами: англійською, французькою, російською та українською. Рівень кастомізації, а саме окремий застосунок з індивідуальним функціоналом для користувачів найдорожчого тарифу також якісно вирізняє цю LMS.
Щоб почати працювати у SkillzRun, треба пройтись усіма інструкціями та підказками, бо хаос у рубрикації, неочевидний неймінг та розміщення розділів сильно гальмують процес роботи. Можливо, саме тому перше, що бачить клієнт при вході на платформу – це відео під назвою «Огляд бекофісу». Отже, головний недолік SkillzRun – складний інтерфейс. Наприклад, щоб створити курс, треба спочатку розібратись в поділі розділів бекофісу, а тоді обрати пункт «Вибрати», обрати тип навчання, яке буде створене і вже в тій категорії знайти кнопку «Створити предмет». Перед цим треба запам’ятати, що слово «предмет» тут означає курс. Порівняно з цим, інтуїтивний інтерфейс і ненав’язливі підказки, які є на LMS Softbook, здаються справжнім подарунком долі.
Також абсолютно незрозуміло, які платіжні системи працюють на платформі, як інтегрувати їх на SkillzRun, щоб отримувати від студентів гроші за курси та інші пропозиції. У спеціальному розділі на LMS Softbook всі доступні платіжні системи зібрані в одну категорію і містять необхідні підказки та інструкції з під’єднання до школи користувача. Це настільки просто втілено, що, здається, розбереться навіть дитина.
Серед інших недоліків SkillzRun – змішані налаштування профілю користувача і доступів, специфікації реєстрації учнів, верстка в бекофісі, яка трохи «поїхала», помилки в назвах службових полів та русизми.
LMS SkillzRun доступна за трьома тарифами:
Тариф «Free» містить 60 днів безкоштовного доступу, мобільний застосунок, усі можливості тарифу Standard, повний функціонал, чат підтримки, один предмет, доступ для трьох користувачів.
Тариф «Standard» містить мобільний застосунок, необмежену кількість предметів, тем та уроків, а також тарифи за пакетами:
Тариф «Personal» коштує від 300$/міс та містить власний мобільний застосунок у Google Play&App Store, персоналізований дизайн, кастомну розробку функціонала та іменний домен у вебверсії.
Така тарифікація дещо програє на тлі LMS Softbook. У ній жоден тариф не має обмежень кількості студентів, курсів та уроків, два з трьох тарифів містять інтеграцію платіжних сервісів та сервісів email-розсилок, а вартість тарифів вдвічі нижча і має річну економнішу версію.
На сайті SkillzRun є позитивні відгуки від «Дія. Бізнес», кількох засновників та представників різних компаній з описом їхніх кейсів. Пошук поза цим сайтом показав, що в мережі відгуків про цю LMS практично немає.
Цей короткий огляд на українську LMS SkillzRun підводить до висновку про те, що основна його цільова аудиторія, як і заявлено на сайті – це корпоративний та освітній сектор. Тобто платформа може бути корисною для компаній, які шукають інструмент для розвитку свого персоналу чи для розширення викладацьких можливостей та мають для цієї роботи окремих спеціалістів. Для власників онлайн-шкіл SkillzRun, які шукають платформу для того, щоб зосередити на ній всю роботу і перетворити на фірмовий осередок для продажу та проведення курсів вона заскладна, має не зовсім зрозумілий інтерфейс. На LMS SkillzRun доведеться витратити час на блукання розділами і сторінками платформи, знайомство з функціоналом та штудіювання великої кількості інструкцій, щоб навчитись у ній працювати.