Огляд LMS SendPulse: сервіс, зав’язаний на собі
Сервіси для онлайн-навчання переживають черговий бум і з’являються як гриби після дощу. Один із таких – LMS SendPulse. Платформа, яку створив відомий український гравець ринку діджитал-маркетингу і яка міцно зав’язана на інших інструментах компанії. З бізнесового боку – це логічно, з клієнтського – полегшує вибір і ускладнює роботу над курсами. В чому плюси та мінуси платформи для онлайн-навчання від компанії-маркетингової платформи – проаналізуємо в цьому огляді.
SendPulse – це компанія, яка називає себе багатоканальною маркетинговою платформою. Вона спеціалізується на email-розсилках, чат-ботах, інструментах для розсилання SMS та сповіщень у месенджери, розробці сайтів, лендінгів, автоматизації продажів і створенні онлайн-курсів. Саме через останній пункт вона і опинилась у нашому огляді.
LMS SendPulse – платформа, яка з’явилась влітку 2022-го року. На сайті про неї сказано, що це платформа для автоматизації навчання працівників, партнерів і клієнтів. Тобто вона орієнтована на корпоративних клієнтів. Вірогідно, що саме тих, які вже користуються іншими сервісами та інструментами компанії. Той же сайт заявляє, що платформа має все для організації корпоративних академій. Розглянемо платформу зсередини, щоб дізнатись більше про її наповнення.
Отже, реєстрація на сайті відкриває пробний доступ до платформи, в якій розміщені інструменти для створення курсів, а також інші сервіси та інструменти, які надає SendPulse.
Оскільки жодного курсу в цьому акаунті ще немає, основне меню платформи не відкриває жоден пункт, крім розділу «Тарифи».
Розглянемо, з чого складається LMS SendPulse:
Платформа також видає посилання на мобільну версію кабінету студента. Сам конструктор не здається таким простим, як обіцяє лендінг на головній сторінці платформи. Редактор уроків містить біле поле, по якому треба клікати, щоб розібратись, що тут можна щось додати. Для пункту з налаштуваннями стилю тексту відведено окреме місце на видноті, тоді як інструменти для вставки тексту, зображення, файлів і завдань приховані плашкою «Додати урок», що дезорієнтовує. Як саме створити тести для перевірки знань та як його додати до курсу, так і не зрозуміло. Хоча на головній сторінці заявлено про таку можливість. Щоб розібратись із цим, треба звернутись до бази знань, яка показує, що додати тест можна за допомогою кнопки на основній сторінці налаштування курсу.
Курс розбитий на розділи та уроки, кожен урок має окремий пункт налаштувань доступів.
Також у конструкторі курсу, крім уроків, є журнал студентів, яким відкритий доступ до нього. Чомусь окремим пунктом розміщено відповіді до завдань курсу. З цікавого – пункти відгуки та історія. На платному тарифі платформа дозволяє редагувати історію, але незрозуміло, як саме. Є загальні налаштування курсу, де можна встановити відображення курсу на платформі, порядок та умови проходження студентами, мову, видачу сертифіката, збір відгуків, рекомендацію іншим студентам тощо. А ще є налаштування доступу та вартості курсу.
Розділ з курсами також містить пункт налаштування кабінету студента, де регулюється зовнішній вигляд картки студента та його інтерфейс. Пунктів налаштувань дуже багато, місцями слова в назвах інтерфейсу містяться помилки. Що це, загалом, зайвий розділ підказує саме попередження на сторінці: «Налаштування для досвідчених користувачів. Зміни тексту в інтерфейсі можуть негативно вплинути на досвід взаємодії користувача із сервісом».
Відповіді до завдань. Розділ, явно призначений для кураторів курсів, бо містить лише відповіді студентів на завдання, розміщені в уроках. База знань по роботі з ним захована під знаком «і» та містить такі пункти:
Запитання. Теж розділ, який створено для зручності комунікації зі студентами курсів і містить ту ж базу знань з підказками.
Статистика. Розділ містить два підрозділи: «Аналітика» і «Платежі». В підрозділі «Аналітика» доступна інформація за курсами про наявних студентів, про рівень завершення курсів, наявність запитань та їхню обробку, дані про тести, результати за ними та видані сертифікати.
В підрозділі «Платежі» видно статистику платежів, суми оплат, кількість успішних та неуспішних оплат. Є окремий блок з оплатами від студентів. Дані можна фільтрувати за певними проміжками часу.
Push-повідомлення. Розділ, призначений для розсилання швидких повідомлень студентам курсів. Повідомлення мають надходити в розділ сповіщень в кабінеті студента і в мобільний додаток. Функція доступна для користувачів тарифу, який містить 1000 студентів і вище.
Тарифи. Розділ, де можна оформити тариф на 1 місяць, 6 місяців чи 1 рік, а також придбати додаткове місце у сховищі від 10 до 500 Гб.
Як заявлено на головній сторінці платформи – дані про продажі курсів та інші активності збираються у CRM. Це розділ, який містить інформацію про налаштовані воронки, угоди та завдання. Дозволяє відстежувати ефективність усіх під’єднаних інструментів та сервісів. Розділ дещо перевантажений блоками і не поділений на підрозділи, тому тут важко з першої спроби зорієнтуватись у даних. Але має підказку з інструкціями про те, як працювати з воронками, угодами, контактами та інтеграціями.
Так само про модераторів сказано на лендінгу про курс, але їх немає в окремому розділі LMS. Керування модераторами розміщене в налаштуваннях акаунта. Тобто, щоб призначити людину куратором на курсі, треба перейти в категорію «Команда» в налаштуваннях акаунта і запросити користувача, а також налаштувати доступи до всієї LMS. Крім модераторів є ролі: бухгалтер, дизайнер, аналітик, редактор, менеджер, супермен, менеджер CRM/EDU.
Щоб продавати курс, треба інтегрувати платіжну систему. Список усіх доступних платіжних систем заховано в картці акаунта під пунктом «Прийом оплат».
Головні плюси LMS SendPulse – наявність мобільного застосунку на App Store та Google Play, де знаходиться кабінет студента, можна проходити курси і відстежувати прогрес у навчанні.
Також платформа видає шаблон сайту чи лендінгу, які можна редагувати, для реєстрації на курс, або пропонує прив’язати його до вже готового сайту чи лендінгу. Під’єднана форма реєстрації та платіжна система полегшує шлях реєстрації студента.
LMS SendPulse має близько тринадцяти сервісів власної розробки для всіх варіантів взаємодії з клієнтами та полегшує процес побудови воронки. А ще підтримує 7 мов: українську, російську, португальську, турецьку, іспанську, французьку та італійську. З цікавих рішень – на платформі безкоштовний тариф діє впродовж 1 року та дозволяє навчати до 200 студентів.
Власне LMS SendPulse розміщена у загальному кабінеті усіх сервісів компанії і позначена скромним розділом «EDU» в рядку інших інструментів та сервісів. Також платформа має незручний конструктор курсів з розкиданими елементами. Неможливо назвати її інтерфейс інтуїтивно зрозумілим, бо багато простих дій потребують підказок та звернення до бази знань для роз’яснення. Крім цього, дивним рішенням видається не відкривати розділи платформи перед користувачем доти, доки не буде створено курс.
LMS SendPulse має широку тарифну сітку, яка складається з двох варіантів: безкоштовний тариф і тариф від 1 тисячі до 100 тисяч студентів.
Безкоштовний тариф складається з таких пунктів:
Платний тариф коштує від 1140 гривень на місяць та стартує від 1 тисячі студентів. Доступна щомісячна оплата, а також оплата за півріччя і рік із заявленою економією 35% і 50%. Кількість студентів, яку можна обрати в тарифі: 1, 2, 5, 10, 17, 25, 50, 100 тисяч студентів. До складу платного тарифу входять:
Також для всіх користувачі є можливість придбати додаткове місце у файловому сховищі обсягом від 10 до 500 Гб вартістю від 259 гривень на місяць.
Пошукові системи видають відгуки про саму компанію SendPulse, її сервіси для розсилок, розповіді працівників і жодного відгуку про LMS. На сайті є відгуки про курси від однойменної академії. Навіть картки компанії на сайтах-збірниках сервісів не згадують про наявність LMS у SendPulse. Можливо, це через те, що платформа для навчання в арсеналі компанії доступна близько року, тоді як інші сервіси давно і успішно засіли в пошуковиках завдяки клієнтам та самим фахівцям компанії.
Отже, LMS у SendPulse не надто зручна для експертів, які просто хочуть монетизувати свої знання та навички за допомогою продажу власних курсів. Вона заточена під потреби корпоративних клієнтів, які займаються розвитком своїх працівників, клієнтів та партнерів і мають для цих завдань окрему команду, готову розбиратись у функціоналі платформи.